Back to Top
Νέα υπηρεσία delivery ή take away! Κάθε μέρα θα βρεις περισσότερα καφεκοπτεία με την νέα υπηρεσία!

Οδηγός χρήσης (manual) για το χρήστη της σελίδας CoffeeIsland.gr

Πληκτρολογούμε στη γραμμή διεύθυνσης του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιούμε το παρακάτω:
www.coffeeisland.gr
Θα ανοίξει η παρακάτω σελίδα:

Όπως μπορούμε να δούμε στο πάνω μέρος έχουμε διάφορες επιλογές περιήγησης της σελίδας. Αυτό όμως που μας ενδιαφέρει πρωταρχικά είναι να κάνουμε την εγγραφή στη σελίδα έτσι ώστε να μας αναγνωρίζει αυτόματα κάθε φορά που κάνουμε και πάλι την επίσκεψή μας. Πατάμε λοιπόν στο «Σύνδεση» για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία εγγραφής μας.

Εικόνα 1: Αρχική σελίδα

Όπως μπορούμε να δούμε από την εικόνα 2, μας δίνονται διάφορες δυνατότητες σύνδεσης στη σελίδα. Στην περίπτωση που έχετε ήδη ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής παλιότερα, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δώσετε τα στοιχεία με τα οποία κάνατε την εγγραφή σας.
Θα ξεκινήσουμε την διαδικασία εγγραφής νέου χρήστη. Αν έχετε λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα Facebook ή Google+, μπορείτε να διαλέξετε τον τρόπο εγγραφής μέσω αυτών των τρόπων. Θα δώσετε τα στοιχεία με τα οποία συνδέεστε στα παραπάνω κοινωνικά δίκτυα και θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σας μέσω αυτών.

Εικόνα 2: Καλωσόρισμα νέου χρήστη

Αν θέλετε να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό χωρίς τη χρήση του Facebook ή του Google+ θα πατήσετε στην επιλογή «εγγραφή» κάτω από το μενού «Όχι, δεν έχω λογαριασμό». Θα δείτε την επόμενη σελίδα, όπου σας ζητούνται κάποια βασικά στοιχεία για να κάνετε την εγγραφή σας.

Εικόνα 3: Μενού εγγραφής νέου χρήστη

Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά για την εγγραφή σας. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, όπως σας ζητείτε. Επίσης, θα πρέπει να δώσετε και έναν αριθμό κινητού, καθώς σε αυτό τον αριθμό θα λάβετε το μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής σας. Προσοχή επίσης στην επιλογή του κωδικού σας, καθώς για να μπορέσετε να προχωρήσετε, θα πρέπει ο κωδικός σας να περιλαμβάνει τουλάχιστον 6 χαρακτήρες και να περιέχει κατά ελάχιστο έναν αριθμό, ένα μικρό και ένα κεφαλαίο γράμμα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να λαμβάνετε και ενημερωτικό υλικό από την Coffee Island (newsletter) αφήστε τσεκαρισμένο το κουμπί «Θέλω να γραφτώ στο newsletter». Αφού βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά θα πατήσετε στο «εγγραφή» για να ολοκληρώσετε την διαδικασία.

Εικόνα 4: Στοιχεία νέου χρήστη

Μόλις πατήσουμε στο «εγγραφή» η σελίδα θα μας καλωσορίσει επιβεβαιώνοντας την εγγραφή μας. Όταν μπούμε πλέον στην κεντρική σελίδα θα δούμε ότι στο πάνω μενού δεν υπάρχει πλέον το κουμπί «Εγγραφή» αλλά υπάρχει το όνομα το οποίο δηλώσαμε κατά την εγγραφή μας. Θα παρατηρήσουμε ότι δίπλα από το όνομά μας υπάρχει ένα θαυμαστικό το οποίο μας υπενθυμίζει ότι δεν έχουμε ακόμα επιβεβαιώσει το λογαριασμό μας. Αυτό γίνεται πολύ εύκολα πηγαίνοντας στο όνομά μας και στο μενού που εμφανίζεται πατάμε την επιλογή «Επιβεβαίωση λογαριασμού». Μας εμφανίζεται ένα νέο παράθυρο το οποίο έχει συμπληρωμένο τον αριθμό του κινητού μας (αν δεν τον έχει τον συμπληρώνουμε) και την επιλογή «έχω κωδικό» ή «Αποστολή».

Κατά την εγγραφή μας, εφόσον είχαμε συμπληρώσει τον αριθμό του κινητού μας, θα πρέπει ήδη να έχουμε λάβει ένα μήνυμα (SMS) στο κινητό μας από CIDelivery, το οποίο θα μας καλωσορίζει στο coffeeisland.gr και θα μας δίνει και ένα κωδικό ενεργοποίησης. Αυτό τον κωδικό θα πρέπει να συμπληρώσουμε πατώντας την επιλογή «έχω κωδικό». Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει το SMS, μπορούμε να πατήσουμε αποστολή εκ νέου έτσι ώστε να λάβουμε νέο κωδικό ενεργοποίησης. Μόλις δώσουμε τον παραπάνω κωδικό θα δούμε ότι πλέον δεν υπάρχει το θαυμαστικό δίπλα από το όνομά μας, που σημαίνει ότι είμαστε πλέον έτοιμοι για να κάνουμε την πρώτη μας παραγγελία.

Η διαδικασία αποστολής νέου κωδικού ενεργοποίησης μέσω SMS, μπορεί να γίνει μέχρι και τρεις φορές. Το σύστημα μετά δεν θα επιτρέπει την αποστολής νέων κωδικών στο κινητό σας. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε καλέστε στην γραμμή υποστήριξης στον αριθμό 2106241850, για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας.

Εικόνα 5: Ο νέος χρήστης δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα
Εικόνα 6: Μενού επιβεβαίωσης κωδικού ενεργοποίησης

Μόλις βεβαιωθούμε ότι πλέον είναι ενεργοποιημένος ο λογαριασμός μας, μπορούμε να ξεκινήσουμε να κάνουμε την παραγγελία μας.
Όπως βλέπουμε και στη εικόνα 7, θα χρειαστούν τρία απλά βήματα έτσι ώστε να απολαύσουμε την επιλογή μας. Αν πατήσουμε στο πορτοκαλί πλήκτρο στο μέσο της οθόνης, επιτρέπουμε στη σελίδα να καταλάβει τη διεύθυνση στην οποία βρισκόμαστε και άμεσα να μας εμφανίσει το κατάστημα που θα μας εξυπηρετήσει. Αλλιώς, μπορούμε να πληκτρολογήσουμε μόνοι μας τη διεύθυνση στην οποία βρισκόμαστε και κατόπιν η σελίδα να μας υποδείξει το κατάστημα. Αφού λοιπόν έχουμε συμπληρώσει τη διεύθυνση θα πρέπει να διαλέξουμε με ποιον τρόπο να παραλάβουμε την παραγγελία μας. Αν πατήσουμε στην επιλογή «delivery», θα μας ζητηθεί να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία της διεύθυνσής μας.

Εικόνα 7: Ο χρήστης είναι ενεργοποιημένος

Αφού βεβαιωθούμε ότι έχουμε όλα τα στοιχεία σωστά συμπληρωμένα, πατάμε την επιλογή «η διεύθυνση είναι σωστή» και κατόπιν η σελίδα μας εμφανίζει το κατάστημα που θα μας εξυπηρετήσει.

Εικόνα 8: Νέο delivery

Στην εικόνα 9 βλέπουμε τα στοιχεία του καταστήματος που θα εξυπηρετήσει την παραγγελία μας.

Εικόνα 9: Κατάστημα προς εξυπηρέτηση

Σε περίπτωση που διαλέξουμε να κάνουμε την παραγγελία μας σαν takeaway, η σελίδα θα μας εμφανίσει πρώτα ένα χάρτη στον οποίο θα δούμε την απόσταση του καταστήματος από το οποίο θα πάμε για να παραλάβουμε την παραγγελία μας. Αφού βεβαιωθούμε ότι όλα στα στοιχεία στο χάρτη είναι σωστά και ότι το κατάστημα μας εξυπηρετεί, πατάμε την επιλογή «takeaway από εδώ» και κατόπιν η σελίδα μας οδηγεί να κάνουμε την παραγγελία μας.

Εικόνα 10: Takeaway

Πλέον είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια νέα παραγγελία. Στο αριστερό μενού της σελίδας είναι συγκεντρωμένες οι βασικές μας επιλογές, από εκεί δηλαδή που πρέπει να ξεκινήσουμε για κάνουμε την παραγγελία.

Εικόνα 11: Κατάλογος βασικών κατηγοριών

Όταν πατάμε σε μία κατηγορία, βλέπουμε ότι ανοίγει ένα νέο μενού που περιέχει υποκατηγορίες προϊόντων, οι οποίες αλλάζουν ανάλογα με την κατηγορία που έχουμε επιλέξει. Έτσι π.χ. αν πατήσουμε στην κατηγορία “Espresso Based” θα μας ανοίξει η υποκατηγορία «Ζεστά» και «Παγωμένα». Έτσι μπορούμε να επιλέξουμε αν επιθυμούμε ζεστό ή κρύο και το μενού στο κέντρο της σελίδας θα αλλάξει ανάλογα με την επιλογή μας.

Εικόνα 12: Espresso based κρύα ροφήματα

Αφού διαλέξουμε το ρόφημα που επιθυμούμε, πατάμε στο (+) που υπάρχει δίπλα από το είδος για να το προσθέσουμε. Μας ανοίγει ένα νέο μενού επιλογών μέσω του οποίου μπορούμε φτιάξουμε την παραγγελία μας ακριβώς όπως επιθυμούμε.
Από αυτό το μενού μπορούμε να φτιάξουμε την παραγγελία μας ακριβώς όπως εμείς επιθυμούμε, καθώς μπορούμε να διαλέξουμε από τι χαρμάνι θα βάλουμε στο ρόφημά μας, τη ζάχαρη που θέλουμε καθώς επίσης αν κατέβουμε στη σελίδα αυτή μπορούμε να γράψουμε και όποιες παρατηρήσεις θέλουμε σχετικά με την παρασκευή του ροφήματος. Όταν είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που έχουμε παραμετροποιήσει την παραγγελία μας, μπορούμε να προσθέσουμε τεμάχια από την ίδια παραμετροποίηση πατώντας στα κουμπιά (+) που υπάρχουν στο κάτω μέρος ή να αφαιρέσουμε πατώντας στο (-). Ο αριθμός που είναι στο πλαίσιο είναι ο αριθμός που θα προστεθεί στην παραγγελία από αυτό το προϊόν. Όταν πατήσουμε τελικά στο «Προσθήκη», σελίδα θα μας ενημερώσει ότι το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι αγορών και θα δούμε το καλάθι να αλλάζει και έχει πλέον τον αριθμό των προϊόντων που έχουμε παραγγείλει.

Εικόνα 13: Επιλογές παραγγελίας ροφήματος

Όταν πατήσουμε τελικά στο «Προσθήκη», σελίδα θα μας ενημερώσει ότι το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι αγορών και θα δούμε το καλάθι να αλλάζει και έχει πλέον τον αριθμό των προϊόντων που έχουμε παραγγείλει.
Αφού λοιπόν προσθέσουμε ένα είδος, μπορούμε να συνεχίσουμε να προσθέτουμε και άλλα προϊόντα στην παραγγελία μας. Με τον τρόπο που περιγράψαμε παραπάνω, μπορούμε να προσθέσουμε όποιο είδος επιθυμούμε και κατόπιν πατώντας στο «Προσθήκη» να το προσθέσουμε στο καλάθι μας.
Όταν έχουμε τελειώσει με την παραγγελία μας και είμαστε έτοιμοι να την ολοκληρώσουμε, μπορούμε είτε να πατήσουμε στη δεξιά στήλη την επιλογή «παραγγελία», είτε πατώντας πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών και κατόπιν στο «παραγγελία».

Εικόνα 14: Το καλάθι αγορών έχει πλέον νέα παραγγελία

Πατώντας τελικά στο «παραγγελία», η σελίδα σε οδηγεί να δώσεις κάποιες πληροφορίες σε περίπτωση όπου η παραγγελία είναι για delivery. Βεβαιωνόμαστε ότι όλα τα στοιχεία με αστερίσκο είναι συμπληρωμένα στην αριστερή στήλη, διαλέγουμε τον τρόπο πληρωμής και κατόπιν πατάμε στο «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Εικόνα 15: Έτοιμοι να δώσουμε την παραγγελία μας

Πλέον η σελίδα μας ενημερώνει για την κατά προσέγγιση ώρα παραλαβής της παραγγελίας μας, σύμφωνα πάντα και με το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος που μας εξυπηρετεί.

Εικόνα 16: Εκτιμώμενος χρόνος παραγγελίας

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας είναι takeaway, ακολουθούμε ακριβώς τα ίδια βήματα απλά δεν θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε την ακριβή σας διεύθυνση καθώς θα παραλάβετε από το κατάστημα. Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία θα εμφανιστεί και πάλι η σελίδα με την εκτιμώμενη ώρα στην οποία θα έχει ετοιμαστεί η παραγγελία σας μαζί με το χάρτη της περιοχής σας έτσι ώστε να γνωρίζετε εύκολα τη διαδρομή προς το κατάστημα.

Εικόνα 17: Εκτιμώμενος χρόνος ετοιμασίας παραγγελίας takeaway

Άλλος ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε να προχωρήσουμε σε παραγγελία, καθώς και να δούμε συγκεντρωτικά τα προϊόντα τα οποία είναι διαθέσιμα από τη σελίδα μας, είναι από το μενού «Κατάλογος». Αν ακουμπήσουμε με το δείκτη τη λέξη «Κατάλογος» θα κατέβει αυτόματα ένα μενού με τις κεντρικές κατηγορίες των προϊόντων.

Εικόνα 18: Κεντρικός κατάλογος προϊόντων

Από αυτό το μενού, μπορούμε άμεσα να περιηγηθούμε στα προϊόντα της σελίδας, να δούμε φωτογραφίες των ειδών προς πώληση καθώς και τις τιμές τους.
Από το μενού που βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα προϊόντα μπορείτε να μεταβείτε εύκολα στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει και από εκεί να προσθέσετε στο καλάθι αγορών οτιδήποτε χρειαστείτε. Το καλάθι αγορών θα αλλάζει και θα έχει όλα τα προϊόντα τα οποία έχετε προσθέσει έτοιμα προς αγορά.

Εικόνα 19: Δείγμα του καταλόγου

Το μενού «Καταστήματα» έχει και αυτό διάφορες λειτουργίες που θα εξηγηθούν παρακάτω. Όταν πατήσουμε στο μενού αυτό, η πρώτη εικόνα που μας υποδέχεται είναι ένας συγκεντρωτικός χάρτης με τα καταστήματα που διαθέτει η Coffee Island. Από εδώ μπορούμε είτε να βάλουμε τη διεύθυνσή μας έτσι ώστε να μας προτείνει η σελίδα το πιο κοντινό σε εμάς κατάστημα, είτε χρησιμοποιώντας το χάρτη να βρούμε εμείς το κατάστημα το οποίο θέλουμε να μας εξυπηρετήσει. Μπορούμε πατώντας απευθείας πάνω στην περιοχή που μας ενδιαφέρει να βρούμε εύκολα το κατάστημα από το οποίο θέλουμε να παραγγείλουμε. Προσοχή, αυτή με αυτό τον τρόπο μας δίνεται η επιλογή μόνο για takeaway παραγγελία και όχι για delivery.

Εικόνα 20: Επιλογή καταστήματος μέσω του διαθέσιμου χάρτη

Στο κεντρικό μενού στο αριστερό μέρος, από τη στιγμή που έχετε συνδεθεί στη σελίδα, θα δείτε ότι αφήνοντας τον κέρσορα πάνω στο όνομά σας, κατεβαίνει ένα νέο υπομενού που μας δίνει διάφορες επιλογές που αφορούν τον προσωπικό μας λογαριασμό.

Εικόνα 21: Προσωπικό μενού χρήστη

Αν πατήσουμε στο μενού «Ο λογαριασμός μου», μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες που δώσαμε όταν κάναμε την αρχική εγγραφή στη σελίδα. Από εδώ έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε κάποιες βασικές πληροφορίες, μπορούμε να δώσουμε ένα νέο αριθμό τηλεφώνου, καθώς και να αλλάξουμε τον κωδικό πρόσβασης που έχουμε δηλώσει στη σελίδα. Για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή κάνουμε μόνιμη, θα πρέπει να πατήσουμε στο κουμπί «Αποθήκευση» στο κάτω μέρος της σελίδας. Τέλος, προσοχή όταν δίνουμε νέο αριθμό τηλεφώνου, καθώς θα πρέπει να κάνουμε εκ νέου την ενεργοποίηση του λογαριασμού μας, όπως ακριβώς όταν κάναμε για πρώτη φορά εγγραφή στη σελίδα.
Από το υπομενού «Οι παραγγελίες μου» μπορούμε με εύκολο τρόπο να δούμε όλες τις παραγγελίες που έχουμε κάνει στο παρελθόν. Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να επαναλάβουμε μία παραγγελία που έχουμε ήδη κάνει, χωρίς να χρειαστεί να πάμε και να προσθέσουμε τα είδη από την αρχή. Πατώντας λοιπόν πάνω στο κουμπί «Τη θέλω ξανά», η σελίδα δίνει τη δυνατότητα να εκτελέσετε ακριβώς την ίδια παραγγελία που είχατε κάνει και πιο παλιά, γλυτώνοντας έτσι χρόνο περιήγησης. Αν υπάρχει μία παραγγελία που κάνετε συχνά μπορείτε έτσι να την εκτελείτε με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού.

Εικόνα 22: Ιστορικό παραγγελιών

Πατώντας στον κωδικό αριθμό που βρίσκετε κάτω από τη στήλη «Αριθμός παραγγελίας», η σελίδα μας δείχνει την ακριβή παραγγελία που είχαμε εκτελέσει.
Βλέπουμε λοιπόν αναλυτικά όλα τα στοιχεία της παραγγελίας μας, την κατάσταση στην οποία βρίσκετε και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι αυτή είναι μία παραγγελία που θα θέλαμε να επαναλάβουμε, όπως περιεγράφηκε παραπάνω.

Εικόνα 23: Αναλυτική προβολή παραγγελίας

Στο υπομενού «Οι διευθύνσεις μου», είναι αποθηκευμένες οι διευθύνσεις που έχουμε χρησιμοποιήσει για να κάνουμε την παραγγελία μας. Μπορούμε από αυτή τη σελίδα να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε κάποια διεύθυνση για δικιά μας διευκόλυνση, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορούμε να έχουμε έτοιμες τις διευθύνσεις που χρησιμοποιούμε πιο συχνά για να δώσουμε την παραγγελία ώστε να μην χρειαστεί να την πληκτρολογούμε εκ νέου.

Εικόνα 24: Οι αποθηκευμένες διευθύνσεις μου

Τέλος, από το υπομενού «Αποσύνδεση», έχουμε τη δυνατότητα να αποσυνδέσουμε το λογαριασμό έτσι ώστε η σελίδα να μην έχει αποθηκευμένα τα στοιχεία μας. Προσοχή, όταν χρειαστεί να κάνουμε μία νέα παραγγελία, θα πρέπει να δώσουμε και πάλι τα στοιχεία (email και κωδικό) τα οποία χρησιμοποιήσαμε για να συνδεθούμε στη σελίδα.